Dansare/Modell

Jag har väl berättat om att jag ska vara modell imorgon, i underkläder?
Idag skulle jag och Jacob gå och fixa håret inför det (jag hade totalt glömt bort det) och skabbiga som man är efter en dag på Ackis så traskade vi in på Loreal Paris. Fancy Schmancy skulle jag vilja säga.

Till saken hör det att jag klippte mig ju för inte så längesen, närmare bestämt en vecka och två dagar.
Ska jag då behöva gå dit nu undrade jag. Men sen gick jag med.

Det första som händer när någon öppnar dörren är att hon frågar; "modeller?" varpå vi kontrar med; "nej, dansare".
Sen fick vi vänta och vi mötte fler modeller, några streetcastade samt en Mikas-tjej. Hon tyckte nog vi var lite konstiga.
Men detta modellepitet fick vi fler gånger och när vi då påpekade att vi var dansare så verkade alla tycka att det var väldigt roligt. Det är något med att vara dansare.

För att återkomma till min huvudsakliga poäng så kollade han kändisfrisören (Patrik, inte Bobby) på mitt hår och konstaterade att jag såg ut som en kyckling. Men det mest fascinerande var att han och jag tänkte exakt lika.
Så mitt hår blev i princip vitt, och lite omklippt. Its fucking fab.


Och jag vet att jag ser fett skabbig ut men det har varit en lång dag.

Och by the way så slipper jag bara överkroppen och briefs. Vi ska ha boxers och skjorta som är långt uppknäppt.
Det blir nog bra. Kort kommer på söndag från detta event där jag kommer sminkas och stylas.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0