Even more fashion...bip bip.

Här kommer lite mer glamorösa bilder från våran photoshoot igår.



1. Dom snyggaste dansare/modellerna som skådat denna värld.
2. David och Katrin (möjligtvis Catrin) övar posandet.
3. Ytterligare en rysk skolpojke/prostituerad.
4. Mer ryska skolpojkar, notera hur jag lite diskret har ställt fram benet så att musklerna ska synas.

Förutom bara vanliga random kort så hade vi en photoshoot också, jag och David. Vi skulle göra catalogue, commercial och high fashion (aka haute couture).


Davids tre kort, catalogue, commercial och couture


Mina tre kort, catalogue, commercial och couture

Är vi inte fierce? Balettakademiens Next Top Model säger jag bara. BNTM!



Såhär ser riktiga modeller ut. Jag skulle kunna döda för dom kindbenen!

Nej, mer bilder orkar jag inte lägga upp här, det kommer på fejan. Nu ska jag sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0