Gå in i väggen, jag?

Det trodde jag aldrig. Jag var ju bra nära för ett par år sen, men nu är det rätt lugnt. Det är bara det att så fort det är ledigt för mig, så händer något. När ska jag få vila? Jo, på höstlovet! Ska bli grymt!

Men jag ska inte klaga, jag har ju något att göra. Ska giga på lördag på MIST - Makeup Institute Stockholm. Dom har något slags event så vi ska dansa där, och sen drar jag direkt till sleven. Fantastiskt. När jag får lönen på måndag så kommer jag förstå varför jag håller på såhär!
I övrigt så är det rätt softa dagar, sånär på repandet. Men vi lägger något på två dagar så det är ju skönt. Hannes sköter det där han! Det blir bra!

Men imorgon blir en bra dag tror jag. Vet inte riktigt vad vi har på morgonen, men sen har vi bara stången på baletten, och då går det alltid mycket bättre, för att man vet att man har 45 min på sig att prestera. Sen är det jazz och teater. Fab.

Och nu sitter jag här och grejar med min lilla iPod. Så jag kommer aldrig i säng, men det är dags nu känner jag.
Godnatt på er.



Kommentarer
Postat av: Jacob

ja e sjukis så är inte där på teatern.. tooo bad,fredan e typ min favoritdag men men..! O bra att Jacob får va mer på Mist grejen lr va d va, så behöver han inte va sur på mig haha.. det är dock fel Jacob måste jag påpeka ;P haha

2008-10-17 @ 12:09:08
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0