Happy happy happy

För en gångs skull så ler livet åt mitt håll.

Förutom pain på Vals klass idag så har jag haft en jättebra dag. Vi har nämligen haft utvecklingssamtal med Ane Marie idag. Det är våran balettlärare för er som inte är insatta.

Hon malde på om hur bra dansare jag kommer bli och hur begåvad jag var och vilka förutsättningar jag har. Det var verkligen vad jag behövde höra för jag hör bara andra saker från andra håll. Så tack Ane Marie, jag lovar att mina bra dagar ska komma tillbaka och jag ska verkligen jobba 200 % från och med nu. Jag ska bli ballerina!


Eller kanske den manliga motsvarigheten, premiärdansare.

Sen så har min älskade nya iPod kommit. En touch med 32GB och den är fabolous. Så fabolous att jag döpte den till Johan Nicklas Forsbergs faboulous iPod. I love it. Dock förstår jag mig inte riktigt på den än, men det kommer!

Äntligen får man sova gott en natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0