Idol 2008 och lite modeller i pausen.

Nu har ju tjejerna galt på för andra gången och jag tyckte att det lät bättre idag faktiskt.

Linda knäckte med Stop, helt galet bra.
Sep var också grym, på alla sätt och vis.
Loulou var bättre än igår tyckte jag faktiskt och Anna med men jag gillar henne fortfarande inte.
Yasmina förstår jag mig inte riktigt på, och Jenny är ett klassiskt fall av mellanmjölk.
Fjortisvm blir det så fort Alice går på scen, det är ju bara jobbigt att titta och lyssna på och det kan ju inte bara vara jag som tycker så.

Ja, och Augutis, då borde hon ha valt en annan låt om inte hon har en röst som klarar av att göra en låt rättvisa.

På en totally different matter så har det ju varit Top Model - final ikväll. Jag har inte följt den nitiskt dock och tänker inte ladda ner och kolla heller utan nöjer mig med det jag såg i Idols pauser.
Nu förstår jag att vissa av er blev så chockade att ni nästan ramlade av stolen men anledningen är följande.
Jacob, den fantastiska funny-gay-guy-mysbögen i min klass which I love har förstört hela säsongen genom att berätta vem som vinner. Och nu är ju resultatet framme, men betydligt ointressant. Speciellt då alla snygga har åkt ut.

Men jag hann se lite runway och deras bilder och även om ingen av dom var bäst så vann rätt person. Whitney, tjockisen.
Hon är bra, men egentligen inte så snygg. Men givetvis så grät jag när man fick veta att hon vann. Jag må vara aggressiv och pro-ana men det var ändå ett fint ögonblick.





Här är lite av hennes stuff. Vad tycker ni? Är hon värd titeln eller inte?

Kommentarer
Postat av: I D A

Haha, jag vet :D Men jag verkligen älskar Takida :D :D Jag är fan en schizofren människa alltså!!!



Men du jag håller faktiskt med dig om IDOL där! Hoppas Jenny åker för hon är verkligen inget rolig att se på!!!

2008-10-01 @ 21:52:12
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: den andra Linnea

antm, var det ett skämt eller? hallå!!! inte ok.

2008-10-02 @ 00:23:54
Postat av: Jacob

hon va så värd titeln =)

2008-10-02 @ 20:34:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0