Jag behöver hjälp.

Som ni kanske har läst så har jag spenderat alla mina studiebidrag/lån-pengar på saker som kläder, plattångar och militärkängor. Även en hårdisk slank ner. Och man bör ju kanske tycka och tänka nu att jag har lärt mig min läxa och inte kan handla för pengar jag inte äger.

Men.                Jag sitter ju på en fruktansvärt lång tågresa (3 och en halv timme, jag gillar att överdriva) och måste
                         ju fördriva tiden på något sätt. Så jag valde tradera.


Så nu sitter jag och budar på TV-spel som jag äger, men inte vet vart dom är och inte bara ett av varje utan i flera auktioner med samma spel. Jag som inte ens har tid att spela. Är inte kapitalism fantastiskt? Och TV-spel förstås.
Dessa har jag hittat. Även att sjuan var i original också.


Hoppas jag får dom!

För övrigt är den nån äcklig jävel som sitter och släpper lökfisar på tåget. Ett tåg är alldeles för trångt och litet och framförallt dåligt ventilerat för sådana aktiviteter.

Ses snart i Stockholm peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0