Nykterhetens bittra nuna.

Jag har ju en plan. Och den innebär att jag i princip (man ska ju aldrig säga aldrig) inte kommer dricka på ca 7 veckor. Så nu sitter jag här, hemma, en fredagskväll istället för att festa och leva quick-fixlivet. Tur att jag har andra metoder.
Och tur att jag har manligt besök, vi kan kalla honom DPK.

Skriver kanske mer sen, annars blir det inte förrän på söndag för imorgon så jobbar jag från 9-00. Först gigar jag och dansar på MIST och sen ska jag till sleven för kvällspasset. Jag är en hora för pengar. Bildligt talat, och kanske bokstavligt talat också. Vi får väl se.

Ta

Kommentarer
Postat av: Anonym

sverige bästa blogg!

2008-10-17 @ 23:43:51
Postat av: den andra Linnea

hahaha, DPK! hur roligt som helst så här på morgonkvisten!

2008-10-31 @ 10:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0