Restless

Och då pratar jag inte Buffy.

Jag har så fruktansvärt spattigt humör just nu. Jag har ingenting att göra.
Jag ser på TV iofs och det är fantastiskt mycket bra program, men jag känner lusten att småäta, och det är fan inte bra.
Så jag måste hitta på något att göra. Hade jag varit hemma i Sthlm så hade jag förmodligen laddat ner porr men det kan jag ju inte göra här. Så vad ska jag hitta på?

Det här har jag kommit på hittills:
Börja röka, sticka, organisera alla kläder jag någonsin ägt, rensa min dator, bingea, göra situps, armhävningar, åka runt i bilen och sjunga, gå på karljakt i norrland, dricka kaffe tills jag spyr, alkohol dito, spela N64, dricka vatten tills jag spyr, kissa ut fettet, blogga onödiga inlägg, packa väskan och fara till storstan igen, börja sy och designa kläder

Ja, mer kom jag inte på såhär på rak arm.
Förslag?

För övrigt så har mor tagit blodprov på mig och jag hade jättebra värden. Sug på den Phoung.
Tills nästa gång det börjar krypa... Later.


Kommentarer
Postat av: Jacob

ja tycker karljakt i Norrland låter as kul

2008-10-28 @ 23:25:05
URL: http://jacob1.bloggspace.se
Postat av: Lisa

Jag håller med föregående talare! Hur går det, uppdatera oss! ;)



ps. Jag var klädd som Belle i Skönheten & Odjuret i min mardröm i natt. Bara så där liksom och jag menar, varför inte? ds.

2008-10-29 @ 02:55:15
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0