Shopping til' you dropping

Jag har nu officiellt inga pengar kvar alls.

Jag handlade igår för att jag ville vara snygg och jag kände mig rik. Det gick över ganska fort.
Men grejer har jag, och snygg var jag igår, om än lite lätt homosexuell.


Allt detta plockade jag upp igår. Det är jeans från Levis, kofta från Carlings, en massa tröjor, en jacka och en sjal från TopMan och en plattång från Åhléns.

Så när jag skulle bege mig till festen igår så ville jag ju ha snygga kläder på mig, och en outfit som inte var enformig. Så resultatet blev detta:


Detta var kvällens look och trot om ni vill men jag fick mycket cred för min rosa tröja. Lite gay var det iofs.

Återkommer med mer info om festen hos Nat. Jag kan avslöja att den innehöll allt från Mr Leather Europe 2007 till projectile vomiting.

Kommentarer
Postat av: Petra

Öh Johan! Fan va snygg du är! :)

Sometimes tänker jag på din fantastiska krönika om purjolöken... :) Hoppas allt är gött, vilket det verkar vara!

2008-11-02 @ 11:01:47
URL: http://petrolatum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0