Sundsvall i mitt hjärta

Som Kjell Lönnå en gång i tiden gjorde. Eller rättare sagt snodde och bytte ut några väl valda ord på för att den skulle passa "staden mellan bergen" bättre.
(Kjell Lönnå är för er som inte vet en känd allsång och kanske främst körprofil från sundsvall, men alla härifrån tycker egentligen att han är lite småläskig. Hans mustach är inte heller att leka med)


Kjell med den kanske absolut sämsta vinkeln av sundsvall som går att få till från ett berg där man ser hela stan.

Annars så är livet i Sundsvall ganska skönt. Roligt att träffa vissa människor, och att se hur mycket saker jag egentligen äger. Har också hittat några grymma tjockisbilder som jag ska visa när jag kommer ner, samt en smalbild som jag tycker jag var fett snygg på.

Andra bra grejer är typ 20 par skor, ett ton med kläder och ett Nintendo 64 med salt och pepparkar.
Frågan är bara vart allt ska få plats.
Medans mina föräldrar byter packning på mormors kranar (oj vad den meningen skulle låta sjuk om man var lite pervers) så ska jag passa på att piffa till mig innan vi åker till mitt mecka, IKEA.

Ajöken ajö.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ooo, I Love, Sundsvall i mitt hjära och självklart sångfågeln Kjell Lönnå. hahaaa. Vi ses snart. kram kram

2008-11-02 @ 11:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0