TGIF

Idag har det varit en lång dag.

Det började med att vår rektor Jan läste sagor för oss. Och ja, vi är vuxna och går en yrkesdansarutbildning, fråga inte.
Sen fortlöpte dagen med balett, lunch samt en titt på ettornas jazz eftersom vi hade utvecklingssamtal.
Viga är dom ju, men vi har också folk som är det så det är lugnt. Men iaf, Emma pratade ju med mig.

Och dom saker som hon sa, jag förstår inte.
Hon sa några få grejer om att jag kan få min dumblick ibland och att jag fläker så mycket så att jag tappar lite formen.

Men annars var det bara bra. För bra för att vara sant. Hon pratade om att jag hade en sån bra rörelsekvalité, en sån fin kropp för dans, att jag kommer att bli en sån bra dansare och att jag var en sån begåvning.


Det var verkligen vad jag behövde kan jag säga.

Tack Emma.


Kommentarer
Postat av: malin

klart hon sa, du ÄR bra! tror vi lider lite av samma, medelpaddor som vi är, uppvuxna bland jantelag, men vi äger ju. faktiskt.

nu drog jag med mig själv, men wtf.

måste bara fråga: dumblick?

2008-10-11 @ 17:25:13
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Har du någon favoritpizza? :)

2008-10-11 @ 17:30:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0