TV-tuesday

Den bästa tv-dagen ever. Och allt tack vare kanal 5. Idag kan man kolla på tv mellan 19-23.30 och behöver inte zappa förutom i reklamen.
Det börjar kl 19 med the new adventures of old Christine, följt av gamla klassiska vänneravsnitt.
Sen drar showen igång.

20 började Ugly Betty och idag var det psychodrama och baby mama drama på samma gång. Det plus en Project Runway vinnare som spelade över i rollen som sig själv är bara... ja, fierce.
Desperate är lite mellanmjölksvarning just nu men jag har en känning på att det drar igång när som helst.
Och där trodde jag det var slut, men nu visade det sig att dom har premiär på en ny säsong av Christine kl 21.55 och efter det är det Brothers & Sisters. Det är helt galet bra men jag tror inte så många ser det. Men då missar ni något.

Tack Kanal 5 säger jag bara, för en sådan fantastisk programrekryterare, bra jobbat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0