25:e är den dan jag gillar mest.

Jodå, för idag så är det minsann löning, eller i mitt fall CSN-utbetalning.
Man har ju varit fattig som en handikappad student som inte kunnat jobba på hela sommaren och dragit på sig en kreditskuld på 10000. (Jag kom på den liknelsen själv, bra va?)

Så nu har jag betalat hyra och räkningar och grejer och jag är inte bankrutt, det känns ovanligt och fantastiskt!
Är nog ledig i helgen också verkar det som. Och imorgon är det sovmorgon. Så en ganska fittig dag till att börja med börjar kännas bättre och bättre. Det ska bli grymt med helg, jag ska ju se Christer Sjögren liksom!


Är det inte fabulöst så säg?

Ja, det är sant. Jag och Christer går way back. Han brukade dejta min mamma på...näe, jag skojar bara. Min mentor och jag ska ha möte imorgon och hon är så snäll att hon ger mig biljetter till Christers show för hon dansar där.
Och för er ickedansare låter det kanske lite B med Christer men hon är grym. Ska bli riktigt roligt!
 
Nu ska jag duscha så att jag ser lite fräsch ut imorgon!
Godnatt och sov snyggt.

Kommentarer
Postat av: malin

I love you, men jag vet inte om jag kan komma över att du faktiskt gillar christer sjögren...

2008-09-26 @ 00:09:36
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Linnea

Christer sjögren är aldrig B!!!! Han är fantastiskt :)

2008-09-26 @ 09:37:33
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0