Dagen efter

Ja, jag säger då det. Mycket intressant kväll.

Anyhoo så har jag snart en iPod. Min förra mötte ju en alldeles för tidig tragisk död och efter en lång period av sorg och enbart svarta kläder så har jag nu införskaffat en ny.
Min syster var i det stora landet till öst eller väst eller hur du nu vill tänka dig det. (Du hamnar där förr eller senare oavsett håll). Där köpte hon en iPod Touch till mig med 32GB. Galet bra. Så nu är den i Sverige, dock i Karlstad.


Snart så är den i mina händer.

Efter en flera timmars sittning med 6 avsnitt av Heroes på raken så ska jag nu bege mig till Klippet för att handla lite essentiella förnödenheter. Men vi ses och hörs om livet.

Jo just det...Lisa, kämpa på. Dom kommer fatta till slut.
Pace.

Kommentarer
Postat av: n a t h a l i c i o u s

Hetsätning är det nya. Excitement light. För en pas de bouree, pas de bourre, pirrouette krävs det lite mer.

2008-09-29 @ 19:45:24
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0