Frisk som en (para/cashew/jord)nötkärna

Tydligen så ska jag vara det. Det är ju skumt med tanke på att jag aldrig har haft ont i halsen på det här sättet. Men det kan vara ett virus också, men det syndes tydligen inte så för mig är det bara att vänta ut.
Men jag stannade iaf hemma och gick till läkaren för att kolla upp det och hon sa att jag inte smittar så det är inget jag själv säger iaf som alla andra (nämner inga namn).

Så imorgon är jag back on track i skolan och det kommer göra så ont för min träningsvärk är helt galen.
Jag har iaf hunnit diska och städa och tvätta idag så det känns bra. Även ringt för min behandling, men dom ringer inte upp. Mer information om det kommer när jag når lite framgång.

Har ju börjat ladda...titta på Heroes och det är verkligen grymt bra. Jag förstår verkligen allas fascination över serien och Masi Oka, Hayden Panettiere och Milo Ventimiglia. Fast alla är ju grymma och jag älskar "Nikki's not here right now".
Jag ska också få superkrafter när jag blir stor. Mer än vad jag har nu förstås.

Snygga är dom men speciellt Milo eller Peter som han heter i serien. Mums.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej : ) Kul att du skrev om mig. Gullig du är. Självklart fick du ta kortet. Hoppas din hals blir bättre. Ta hand om dig! Kramar

2008-09-22 @ 22:14:01
URL: http://sapho.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0