Hål i pokerväggen med mackisar.

Igår så var det en riktig bakisdag med Kungshallen och annat skit vilket naturligtvis resulterar i en riktig tjockisdag idag.
När ska jag lära mig?

On other notes så spelade vi spel hemma hos Walle. Det började med Tecken (ni vet kortspelet) som dom kallade Kotte (?)  och med helt fuckade regler. Tacka vet jag Norrlandsversionen. Sen så spelade vi poker med makaroner som insats.
Det gick faktiskt helt okej, jag funderar på att satsa på en riktigt karriär som pokerartist eller vad dom nu kallar sig.

Vi såg också på Hål i väggenTV6 och det var helt hysteriskt roligt. Jag hade ägt den tävlingen.
Ja, ni kan nog lista ut hur det går till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0