Idol 2008

Såhär tycker jag, och det måste väl ändå vara viktigast.



Victoria:
Lite bajsnödigt. En tråkig låt, med en tråkig sångerska som tror att hon är all that.
"Det var ju ett bra framträdande men jag fick inget bra omdöme". Säger hon liksom.

Loulou:
Har varit bättre, och sjungt bättre, men kul att hon försöker sig på något uptempo. Skön tjej också!

Alice:
Men gue vilken fjortis. Förstår mig inte på vad som är bra med henne.

Jenny:
Jag gillar henne, men jag tyckte att hon borde ha tagit låten i en lägre tonart alt en oktav ner. Är ju inte expert på sång men den låten ska ha lite mörker i sig.

Sepideh:
Shit vilken brud. Hon har attityd och är som jag brukar säga: "such a black woman". Det är när man har det där lite sassy som jag gillar. Och galet mycket plus för hennes ben och klackar.

Yasmine:
Jag gillade faktiskt hennes blick, hon gick rakt igenom kameran och hon gjorde låten bra men som juryn tyckte, lite pretto.

Anna:
Oh my god, jag klarar inte av henne. Det första på audition var bra, men idag blev det prettovm. Har också hört att hon inte är så trevlig i verkligheten.

Linda:
Hon knäcker ju alla. Sen har ju jag hört henne innan men hon var ju bäst. Tycker hon kunde ha valt en lite mer känd låt, men hon kan ändå pull it off. Hon är en idol.

Kommentarer
Postat av: johannis

men johan, om hon hade lagt den en oktav lägre hade det blivit lååååååågt.. spara musikteori-snacket till oss som kan ;)

2008-09-30 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0