Konspirationsteorier

Jag orkar faktiskt inte berätta om igår kväll. När jag kollar och ser att mina sex senaste inlägg handlar om Seven Eleven så är det illa. Så jag byter ämne. Till konspirationsteorier.

Det kanske låter som att det är helt taget ur luften men sanningen är den att jag har haft dom väldigt länge. Och nu har SVT skaffat sig egna. Dom visade dokumentären 9/11 - en konspiration? ikväll, som handlar om att det är den amerikanska staten som sprängde/rev/körde flygplan in i tornen på Manhattan. Varför? För att få folket att tycka att en krigsinsats är rättfärdigad och således inte tappa tron på George W. Bush.

Det är skrämmande hur mycket belägg dom har för att det faktiskt är statens påhitt och inte en terrorisaktion. Det är allt från att hus inte kan rasa pga brand, att hus bara rasar så exakt när det är kontrollerade rivningar, att dom hade sagt till larmcentralen att alla larm den dagen bara är övning, att han som ägde husen tecknade en terroristförsäkring för flera miljarder två veckor innan till att BBC rapporterar att ett hus hade rasat 20 min innan det faktiskt gjorde det. Var det planerat? Jag tror det.

Här är nyhetsinslaget om WTC7, där man ser huset hon rapporterar om i bakgrunden.



Här är en annan liten teori som folk har. Ni får avgöra själva om ni tror på det.


Det finns många dokumentärer med en del skräp men också med en jävla massa experter och folk som bara vill ha svar på frågor som dom inte får.
Om ni vill veta mer så kan ni kolla in Zeitgeist, While the towers fell och Loose Change för att nämna några.

Man får tycka vad man vill, men grymt intressant är det, och fruktansvärt skrämmande.
Nej, ska jag sova... fast jag är ju inte trött. Kan det ha något att göra med att jag gick upp vid fem idag?

The truth is out there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0