Lång dag och kort morgon

Ja, igår så var det en lång dag. Det började med att jag missade första klassen men fick jättemycket gjort ändå som jag inte hade haft tid att fixa.

När jag sedan kom till skolan var det tre fysiska klasser på varandra och det var väl inte min bästa dag men det vände.
Jag bestämde ju sedan att jag skulle ta Blake på kvällen vilket jag då gjorde. Det var fab även om min prestation inte var den bästa. Sen tänkte jag att jag skulle skynda hem för att hinna laga mat och sova i tid för det var en lång och fysisk dag.
Men då tar det en halvtimme för bussen att komma som egenligen ska ta tio min, så det tog närmare en timme för mig att komma hem.

Följdaktligen somnade jag sent, för att jag kan ju inte sova när jag går och lägger mig, jag måste ju ligga vaken i tre timmar först. Och det resulterade i att jag vaknade sent imorse och jag hade hunnit till klassen om jag hade varit någon minut snabbare, eller om det hade varit grönt vid alla övergångställen. Det suger hårt.

Jag klev in genom entrén när Malin stängde dörren till fyran. Vet inte om jag hade kunnat vara med ändå för jag har så jävla ont just nu. Dom gör något konstigt test som förmodligen inte är avgörande för min framtid som dansare, men det är ändå jävligt irriterande att missa en klass. Hur botar man insomnia?


Ungefär på denna nivån är det.

Nej, ska jag ändå vara här kan man ju förbränna lite åtminstone.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Tessan

HEJ JOHAN! Trött i dag? ;)

2008-09-03 @ 02:08:50
URL: http://niva.blogg.se/
Postat av: Tessan

gud känner verkligen igen mig!

2008-09-03 @ 02:10:39
URL: http://niva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0