Sittandes

Ja, nu sitter man här utanför dörren till studio 8 och hör på en kolikbebis som skriker samt ett vagt pianospelade och Jeanettes "and a one and a two and a three and a four".

Anledningen? Jo, jag var hos min sjukgymnast och tydligen så ska jag inte ha ont när jag gör saker som jag får ont av, så jag måste till sjukhuset för att dubbelkolla så att allt är läkt rätt. Det suger ju. Och det går inte att ringa dom och prata utan man lämnar sitt telefonnummer och så säger en sån där jobbig automatröst att dom ringer upp en "omkring kl 9 imorgon förmiddag".

Ah well, Blake knäcker iaf. Idag ska vi göra Toy Soldier, som jag ju la upp här för nån dag sen.

But I'm staying positive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0