All I can say is...

Nej, jag kan nog fan inte säga något som beskriver detta överhuvudtaget.
Jag är så glad och nöjd och framförallt ovanligt nog lugn just nu. Det känns som att jag kan dansa, som att vi var bra och som att jag kanske kommer att lyckas. Trots allt annat som jag också tänker på (det senaste är tandlossning, det händer ovanligt många).

Alla här är fantastiska, och om man så får hälften av allt som vi har fått här så kommer jag fortfarande vara chockad.
Sitter just nu med det överblivna bjudvinet på mitt hotellrum (vi sket i efterfesten eftersom vi far hem imorgon) och funderar på om jag ska sola och gymma här imorgon innan vi far.

Ser dock ut som en tvättbjörn eftersom att jag inte har några produkter överhuvudtaget tack vara handbagage-only-regeln.

Vicky rev lampan i bakgrunden, fråga mig inte varför.

Imorgon återvänder jag till Sverige, WACCK och det lite olyxigare livet men fan va skönt det ska bli.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nathalie likes this!

2009-08-08 @ 19:38:39
URL: http://www.nathalieakselsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0