Good Night Mr President.

Av anledningar inte så främmande för mig så fick jag en planerad husgäst, vilket i slutändan blir ganska logiskt men det är ju upp till dig att avgöra var sannolikheten i det här är.
Lars var denna husgäst, men som man säger, kärt barn har många namn. Och så även Lars.
Bergman, älskling, min man, björnen och "han den skäggiga därborta" är några av dom. Men det tar inte stopp där. Han är ju nämligen president.

Huh? Wha? Honey, whats this? kanske ni tänker nu. Men sanningen är den att jag faktiskt inte ljuger nu, trots att jag är en känd mytoman av rang. Han är nämligen Chairman of the Nordic Stage Fight Society. Eller för er som inte förstår utrikiska så betyder det President av Nordiska Scenkampsförbundet. Han är många andra saker också, men det lämnar jag till hans självbiografi; "Skägget, Egot, Isbjörnen".

Som den miljöekvilibrist, virtuosa multitalang och kompetensmaskin han är så har han inte bara talang inom stagefighting utan säkert en massa annat också. Han är en skäggets ambassadör samt en multipel isbjörnsfadder.

Men även hjältar måste sova.

Och våran ansiktspälsambassadör som ser multipla fotfrakturer som en utmaning gör det bäst med lite sällskap.


Nu ska jag passa på att skeda honom innan han vaknar till.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har nog aldrig sett lars så lycklig som han ser ut där. vad har du gjort med honom johan?!

2009-03-01 @ 21:59:12
Postat av: Boobgirl

Hahahaha "Jag ska passa på att skeda honom innan han vaknar till". You´re killing me darling!

2009-03-02 @ 07:53:08
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: malin

haha, jag och boobgirl dör av fniss åt samma sak...

glöm inte att han även är Mysfarbror! Han stod med som det i vårt programblad i en av våra föreställningar...han var inte helt nöjd med det, it kind of stuck...;)

2009-03-03 @ 17:47:12
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0