Back to life, back to reality

Soul 2 Soul hade rätt i en sak


Det bästa med att börja skolan igen och gå tillbaka till rutinerna är faktiskt helheten. Inte bara att träna sig mot det (vad det verkar som) ouppnåeliga kroppsidealet utan också att TV blir så mycket bättre igen. Nu är det visserligen så att jag följer mycket via USA som ju också haft jullov, men kickar strax igång igen.

Och vad som kickade igång idag var inget mindre än Top Model Cycle 11. Love it.
Jag vet att den redan är färdig, men vissa grejer ska man inte ladda ner. Speciellt inte tävlingar med utslagsmoment, för det är spännande att se vecka efter vecka. Och Jacob, om du spoilar någonting för mig, so help me god, I will kill you!

Det verkar bli en galet bra säsong, både med tanke på deltagarna och på det lilla skvallret jag har hört och sett.


Kommentarer
Postat av: Nat

Nej fan började det idag?! Damnit. Ses imorgon! Vi har VAL..! :S Puss

2009-01-06 @ 23:29:44
URL: http://nathalicious,blogg.se
Postat av: den andra Linnea

Kl är kvart över 2, jag vill inte gå å lägga mig för om jag går å lägger mig måste jag gå till skolan i morgon å då, då måste jag kolla mig i den där jävla spegeln. ja det var första ångesten för mig på länge. känns.... bekant.

2009-01-07 @ 02:16:19
Postat av: johanna

jag gillar transan! :D

2009-01-07 @ 17:52:31
Postat av: malin

okej snälla kalla mig inte elak nu, för jag brukar tycka tyra ser bra ut, men vad fan gör hon med kroppen på det där kortet? distorted!

2009-01-07 @ 19:28:19
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0