Money makes the pillow go mobilen, nycklarna, plånboken

Eh, ja.

Jag har fått CSN så jag went a little shopping crazy. Och nej, jag köpte inte kläder.
Först en dörrmatta på designtorget för 300 spänn. (Skitsnygg med texten; mobilen, nycklarna, plånboken på)
Sedan hamnade jag på Hemtex av alla ställen (förmodligen den enda killen där inne) och köpte en kudde, en badrumsmatta och ett lakan. Det var ta 3 betala för 2!


Medans vissa skulle ha handlat en dörrmatta på ÖB så köper jag naturligtvis en designad. Något annat är ju inte på tal.

Fab!

Kommentarer
Postat av: den andra Linnea

det roliga är att jag har en likadan dörrmatta som jag införskaffade, just det, i din ålder. nu vet jag bättre, ÖB är kingen.

2009-01-23 @ 23:19:08
Postat av: den andra Linnea

kul att de säljer samma matta fortfarande...

2009-01-23 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0