Hejdå Sverige, Hei Norge!

Nu sitter man här på Arlanda som ett jävla vrak med håret på sne och ingenting har gått rätt.
Det jobbigaste just nu är den äckliga kycklingen som jag slängde och som ni kan läsa om i inlägget nedan. Den äckliga kycklingen ligger kvar i papperskorgen som jag glömde tömma och som inte kommer att bli tömd på två veckor.
Sen så glömde jag mina tåskor också, men det är en bagatell.

Hade fyra kilo för mycket men slapp betala. Jag sa att jag skulle flytta men det som väger är all jävla pasta och bulgur jag har med mig. Det är ju inte jättebilligt i Norge så förhoppningsvis kommer man hem lite smalare. Eller fattigare.

Nej, nu ska jag snart boarda så tjarå för nu så ses vi när jag kommer hem. Jag ska fortsätta blogga naturligtvis även om alla kommande bilder kommer att vara mobil eller webcamkort. Jag lyckades förstöra kameran igår på Britney naturligtvis. Men win some lose some och just nu så kan jag ta att min kamera är trasig. Och ja, Britney var bra.
Fast showen mest då, och dansarna.
Nej, nu måste jag verkligen springa.
TTYL


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gick på K&K idag. I will never miss a class ever again!



Ha det så bra :) and keep on blogging!



2009-07-14 @ 15:55:11
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0