06:37

Fan vad jag känner mig misslyckad nu. Jag och Andersson hade som plan att vara vaken och festa tills kungshallen öppnade och man kunde käka riktigt god fyllemat. Alltså kl 10. Problemet är ju det att han var så jävla hungrig så vi svängde förbi donken och då blev han mätt och trött. Men vi hann sno en vägskylt på vägen. Mer info om det imorgon.

För övrigt så har jag klippt och färgat håret. Allt för att jag skulle vara David i trean i vårat spex för dom. Så nu är det klippt med en kontorssax och färgat gult. Gräsligt men det ska fixas.
This is how it looks.


Jag är nöjd med vilken riktning det tog men kanske inte riktigt med resultatet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till sommarlov vännen! Gillar håret, det påminner mig om back in the day... Kram!

2009-06-01 @ 14:40:23
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0