Abtronic, simple and easy?

Ja herregud hörni.

Nu är jag ju hemma i härlighetens Norrland. Och som det inte räckte att jag fick stå på en perrong i Gnarp (också kallat Slutet på all civilisation) en halvtimme i regn så har jag sjuuuuk träningsvärk.
Så nu när jag försökte bli varm för att stretcha märker jag att vi inte äger Yamunabollar eller badkar alls. Så man tar vad haver och här hemma hos tjockissläkten så har mor min naturligtvis köpt en Abtronic.
Jag kan säga att den är inte alls som förväntat.



Först måste man smörja in hela skiten med någon glidmedelsliknande vätska för att sen trycka på tre knappar lite sådär random 20 gånger tills den startar. Den känns men gör inte speciellt mycket nytta annat än att det känns som att man har haft sex när man tar av sig den. Varför undrar ni då säkert. Jo.
Om man som mig hade den på ljumskarna eller hamstrings så blir det skrämmande nära områden som faktiskt brukar ha glidmedel på sig. Förlåt om jag blev för graphic.
Praktiskt? Njae.
Roligt? Njae.
Sexigt? Njae.


Nu blev bilden uppochner men ni förstår hur det ser ut.
Tänk er att ytan på den är täckt med en cm tjockt lager av glidmedel. Typ så är det.
Not hot.

Kommentarer
Postat av: Tesen

Johan! Du e underbar!! Fantastiskt!! Haha

2009-06-10 @ 21:03:00
URL: http://tesen.bloggagratis.se
Postat av: Boobgirl

Johan Forsberg, det där var nästan lite mer info än vad jag behövde. dessutom tycker jag att hela stycket saknar en viktig del. den om att du faktiskt har fått träffa mig!!

2009-06-11 @ 11:13:29
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är helt fantastiskt att du faktiskt satte på dig den i över huvud taget! ;D

....Jag ska inte säga att jag är bättre... jag hade en alldeles egen i mina unga tonår ;P hrm hrm

Men jag instämmer med föregående talare (det vill säga..herr forsberg) De där sakerna suger!.. och inte på ett sexigt sätt!

2009-06-11 @ 22:07:37
Postat av: Robin

Jag tycker att det är helt fantastiskt att du faktiskt satte på dig den i över huvud taget! ;D

....Jag ska inte säga att jag är bättre... jag hade en alldeles egen i mina unga tonår ;P hrm hrm

Men jag instämmer med föregående talare (det vill säga..herr forsberg) De där sakerna suger!.. och inte på ett sexigt sätt!

2009-06-11 @ 22:08:21
URL: http://robinarista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0