En fantastisk möjlighet för er allihopa!

HJÄLP!

Jag har precis efter mycket om och men insett att jag nog inte har så mycket pengar. Och inget jobb heller. Jag vill ju absolut inte jobba på sleven, men tänkte att det får jag väl om det krisar. Men nu är dom så många så nu när det krisar så får jag inte jobba. Dålig karma eller vad säger man?

Så anyhoo, jag behöver ett jobb. Gärna inte ett jobb som innebär att du går dit kl sju och hem tio timmar senare i tolv veckor. Jag kan jobba heltid ett tag, men helst deltid hela sommaren. Eller en massa gig.
Man får väl hoppas på det bästa. Men en sån tur brukar inte jag ha.

Så snälla, hjälp mig. Jag är bra på det mesta.


Ser inte det här ut som någon som du vill anställa eller åtminstone ge en massa pengar mot lite lätt omoraliska tjänster?


Kommentarer
Postat av: Chrille

Haha jo det gör det definitivt!

2009-06-03 @ 17:38:06
Postat av: Nat

Jag kanske har ett jobb till dig! På mitt jobb! I ett café, call me

2009-06-03 @ 19:15:18
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: malin

fixar du en billig lägenhet lagomt nära växjö åt mig, så sure ;)

2009-06-05 @ 01:25:55
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0