En fyra för tre.

Nu blir det nog såhär tror jag. Det är inte påskrivet än men om inte himlen ramlar ner på Lappis (teoretiskt eller bildligt) så kommer vi nog att flytta i augusti, and even more important, skriva på kontraktet imorgon. Då är vi liksom fast. Eller fria, det beror på hur man ser det.
WACCK blir verklighet och jag tror vi kommer ha sjukt kul. Jag och Jocke har redan pratat om hur vi ska överaskningsommåla Linneas rum om hon är borta.

Så nu jävlar kör vi. Men först är det RHODOS! (Jag vet att jag tjatar men jag har inte varit på solsemester sen jag var fjorton) Och snarare än så så är det lite inflyttningsgala hos Nat. Väldigt improviserat och litet men ändå.
Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0