Folk är idioter men man är ju snygg i håret iallafall.

Ja hörni. Jobba aldrig med människor som tror att Kanada ligger i Usa, risken finns att dom inte vet hur något annat funkar heller. Skjut mig.
Men nu har jag åtminstone gjort hela vårens bokföring och styrt upp lite.

Sen så har jag vart och träffat ägarna för Gul&Blå-affären vid hötorget som jag ska göra lite gerillareklam för om någon vecka. Det låter glammigare än vad det är men jag ska vara modell och får lite kläder. Jag har ju ändå inget att göra så varför inte leka modell.
Nu när jag är snygg i håret också. Jag var ju hos fantastiska Jessica på salong Hos Tomas idag och jävlar va vitt det är. Men snyggt som satan. Hon lyckades till och med fixa till lite av det Linnea orsakde med kontorssaxen. Hon var inte helt nöjd, men jag kunde komma tillbaka när det hade växt lite.


Det är ju inte jättestajlat direkt men så ni får en idé hur denna modell ser ut på hemmaplan.

Kommentarer
Postat av: Boobgirl

Hörrrö!! whats up with the angry face?!?!?!?!??!?!

2009-06-03 @ 07:51:13
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: linnéa

snygg i håret ja!

2009-06-03 @ 07:57:13
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0