Follow the day and reach for the sun.

Nu leker livet trots den påtagliga känslan av gårdagen.
Sitter på tåget mot Stockholm igen och lyssnar på Light and Day med Polyphonic Spree samt Your Disco Needs You med Kylie samtidigt som solen skiner in genom fönstren och jag sitter med en egengjord smoothie.
Har upptäckt hur enkelt och gott det är med smoothies så nu jävlar blir det shakes till frukost varje dag. Jag släpar nu ner min fina gröna OBH Nordica Blender igen och denna gången ska den stanna!


Vaniljyoughurt med färska blåbar och hallon. Det lönar sig att bo i skogen ibland. Och jag är sjukt imponerad av mig själv för att jag har gjort en smoothie. Det är hardcore. Geira får passa sig.

Ses i stan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

I love it Foppa! :)

2009-06-12 @ 16:06:02
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: Boobgirl

Very gooooood gummisnodd!

2009-06-15 @ 13:11:09
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0