För vi ska åka till Grekland, för vi ska åka till Grekland!

Ja, ni hörde rätt! Jag ska till Grekland!

Nu kanske ni tycker att det är konstigt eftersom att jag inte har några pengar. Men!
Jag åker med mina föräldrar så dom betalar! Okej, jag vet att det blev konstigare. Men!
Jag tar med mig David. Fan, det är ju helt jävla bisarrt!

Han ville komma bort. Jag ville på en gratisresa men inte känna pressen av att bara vara med päronen och det gick att få med en till så jag tar med mig min låtsasbrorsa David! Men mamma och pappa kommer ju typ att tro att vi är ihop. Vi ser ju likadana ut nu också. Men vafan. Det blir sola och bada och piña fucking colada.


Och jag tror vi bor precis vid stranden. Fan va skönt!

Och just det. Vi har fått lägenheten. Eller rättare sagt får vi den om vi vill.
Jag var lite skeptisk men Nat som var med tyckte den var bra. Jobbigt att ta ett beslut utan Jocke och Linnea men det lutar åt att det blr den iaf. Det är ju billigt om inte annat. Och vi har säkert det roligt också! "En fyra för tre" liksom.

Jag vill inte lägga upp några bilder än eftersom alla jag tog är ju på någon annans lägenhet men när(och om) vi flyttar in så ska vi måla om lite iaf!

Nu ska jag smälta dagens event litegranna. Har faktiskt varit och gymmat också samt lagat min blender. Så dagen har varit full av äventyr. Ska försöka skypa lite med Lisa innan jag fäller in klövarna också!
Ta for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0