I'm going cold turkey

Eftersom att jag inte nu tränar så blev krocken med mina piller och min kropp lite för mycket för mitt hjärta. Så jag tänkte att jag tar en liten paus fram tills att jag tränar hårt igen. Problemet blir att jag går teoretiskt sett från 18 koppar kaffe om dagen till 0. Ja, förutom alla andra ingridienser som jag inte ens vet vad det är för något.
Igår var huvudvärk dagens ord och så fort jag blundade så somnade jag. Det var helt sjukt.
Men idag känns det bättre. Nu ska jag försöka styra upp här hemma och sen så ska jag faktiskt försöka skaffa ett jobb.

Och nästa vecka, damn. Då blir det träning.

Kommentarer
Postat av: Amalia

Johan, Katrin Zytomierska söker en gästbloggare och en ska bl.a vara bög! Tänkte tispa om dig men tänkte att om du är intresserad så kan du ju anmäla dig själv:) Skulle väl vara nåt? :P finest.se/katrin

Kram

2009-06-06 @ 00:11:49
Postat av: Anonym

2009-06-06 @ 01:20:47
Postat av: Amalia

Johan, Katrin Zytomierska söker gästbloggare och bl.a en bög. Skulle inte det vara något för dig? :) finest.se/katrin

Kram



2009-06-06 @ 01:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0