Vill du flytta in med min bonnbränna?

För att jag har fått en lägenhet! Och med jag så menar jag vi! Idag skrev jag och Linnea på kontraktet och skålade med skumpa!

Först var vi och tittade på området eftersom hon inte sett det. Jag hade ju egentligen inte heller sett mig omkring utan gick direkt till lägenheten när jag var där. Och efter att ha vandrat omkring ett tag så hittar vi stranden. Ja, stranden.
400m från vår lägenhet finns det en strand. Så jävla värt.



This is the shit.

I lycka så vandrade vi tillbaka in till stan i den gassande solen. Jag som inte har varit i solen på säkert sju år tänkte inte en sekund på att jag kunde få en bränna, men se det fick jag, och det får ni snart se.
Väl inne så skrev vi på kontraktet och blev som två barn igen för fem minuter innan vi knallade in på systemet och köpte skumpa. Det blev en flaska Rotari (roséchampagne) som vi avnjöt i extas i Ellen Keys park.


Livet är bra när man har sol, bubbel och kontrakt!

Sen har dagen bara rullat på bra och jag känner mig sjukt lugn och harmonisk.
Men, som sagt, jag har också fått en galen bonnbränna. Och detta är efter en dag.


Gissa hur jag kommer se ut efter en vecka på Rhodos...

Och det roliga är att jag blir så röd, och sen brun på nån dag. Jag bränner mig aldrig.
Nu ska jag hänga lite med Zain och Cat.
Ta for now.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till lägenheten och kräftbrännan! :)

2009-06-26 @ 05:48:04
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: johannis

Okej, det brännan var värre än jag trodde. Mycket värre.

2009-06-26 @ 11:25:40
Postat av: Sofia

Nej men vilket fint linne du skaffat!

2009-06-26 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0