Tiden går och vi med den.

Nu närmar det sig. Om 24 timmar är jag på Arlanda och om 36 timmar är jag på Rhodos.
Försöker lista ut vad fan jag ska packa för något. Jag har ju inte vart iväg på hur längesen som helst. Speciellt inte solsemester. Det blir svårt!

Bonnbrännan sitter i och det ska bli fett pinsamt de första dagarna utomlands men det glömmer jag när jag får hoppa i vattnet. Men till den viktiga frågan; vad fan ska jag ha med mig?

Vad brukar man säga? Pengar, pass, p-piller?

Ja, jag måste återgå till någon slags packning men ja, RIP MJ ska man väl kanske också säga. Man måste ju följa strömmen.
Intressant anekdot för KVT:are som läser detta; jag och Sophie var och fikade med Toa Borstensson. Galet roligt.

BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0