Sleepless in Lappis.


Så är det nu.

Och jag ska jobba om 5 timmar.. så varför sova egentligen?
Livet är inte bra nu alls. Hatar mitt jobb så mycket. Egentligen inte jobbet i sig, men det det gör med mig och det det hindrar mig från att göra.
The only good thing I've got going on just nu börjar i februari. Och om jag slutar jobba och försöker styra upp det andra så måste jag ändå överleva tills dess. Catch 22.

Alla sviker mig till höger och vänster. Vissa medvetet, vissa omedvetet. Vissa rättfärdigt, vissa inte.
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jobbet I guess. The irony.
Nu ska jag väl se något dåligt på natt-tv och sen gå dit. Sova kan jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0