Midsummer is here, I'm learning to fly.

Skönast i år har ju defintivt varit midsommar. Började redan dagen innan med att sola, grilla och bada med Robin, Nat och Linnea, och när vi sedan på kvällen hängde så blev det totalt svart.
Hela Lappis (och 70000 Stockholmare till) blev utan el. Vi trodde först att det var aliens som attackerade via domedagsväderattacker till en hiss som åt upp folk. Det var det inte, det var Fortum.

På själva midsommar så drack vi bara sprit som det var vilken kväll som helst. Fantastiskt. Och idag har jag haft en baksmälla utav rang. Eller rättare sagt en baksmälla, vilket var typ första gången. Men jag badade bort den.

Saknar också en massa fina människor.


Linnea ser på fotboll (som är otroligt tråkigt) och jag jäser efter en dag med två turer till Professorn.

Blir nog lite FF sen. In i en annan verklighet för att glömma min egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0