Power of the mind.

Jag tror på något större än människan. Något som kan styra över det vardagliga. Mitt intellekt.
Eller liksom psyket typ. Jag ska nämligen bli frisk.

De senaste veckorna har varit tuffare än något annat jag har varit med om. När man inte har råd att äta bra, inte har tid att jobba, inte har möjlighet att ta hand om sig, då blir man sjuk. Och när man jobbar i vår bransch, så har man inga dåliga dagar. Du måste vara där, och du måste träna, och du måste köra fullt ut ibland.
Det finns inga men.

Men det finns ett psyke.

Vi repar för fullt för Dansens Hus och först ska vi på turné. Det är i övermorgon.
Har Johan en sovsäck? Nej. En luftmadrass? Nej. Pengar? Nej.

Fast det rullar på rätt okej ändå. Det är sjukt roligt och lärande.

Har för övrigt också blivit sponsrad av fantastiska Johanna Augutis till att bidra med lite fler blogginlägg. Det hjälpte. Det blev en matlåda mindre att göra och alltså då en ledig stund till att blogga. Keep up the good work säger vi bara.

Nu ska jag kurera mig litegranna. Hela klassen blir sjuk i omgångar men jag är ju man och norrlänning så riktigt illa däran blir jag aldrig. Plus att jag tror på the Power of the mind. Man kan övertala kroppen till allt.


Detta kan ni få se om ni kommer på Dansens Hus, fast i stående variant. Och med snyggare hår.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

gilla!

2010-05-11 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0