Turnén vänder.

Nu är jag påväg tillbaka till Stockholm så ni kan lugna ner er. Snart så är ordningen återställd.
Har varit på en lång tur i Svea Rikes sköna natur. Först Linköping, till Växjö och sist Säffle.
Jag måste säga att Säffle vann matchen. Säffle är en originell pärla i Sveriges flora.

Men det är fortfarande fem timmar kvar till stan, men jag har iaf internet på bussen, galet.
Har varit sjukt skönt att köra numren innan Dansens Hus så att man känner att dom sitter. Och vi har faktiskt inte bråkat så mycket, i förhållande till vad vi kan.


Alla barnen åker buss men endast Johan är vaken. (Lite prosamashup där.)

Kommentarer
Postat av: Oljan

hallåå :) här e du ju! haha

igen, tack för helgen! inte haft så kul på länge faktiskt.



å juste, glömde min halsduk hos dig! men inge bråttom med den :)



ha de gött!

2010-05-31 @ 11:58:47
URL: http://daniellalinneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0