06:23


Nästa stopp, Oslo Sentralstasjon.

Jag har inte sovit en jävla fläck. Och jag ska Karl och Knuta om 2 och en halv timme. Nu blir det kaffe på Deli De Luca och en Swebar till frukost. Man kan ju inte lämna allt där hemma.
Men jag måste börja prata norsk för jeg har snakket med to personer å de förstå meg ikke.

Hamnade dock bredvid en heterokille som somnade in i mig, jag tyckte det var mysigt och somnade in i honom. Han tyckte inte det var lika mysigt när han vaknade. Men vad gör man inte för lite närhet?

Kommentarer
Postat av: Erik Persson Norbagge

Jeg syns dere må gi dom ufurstående en kämpe käftesmäll, da har du både närhet och statement på en gang! morbrorn din

2010-10-18 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0