MacJohan

Nu har det hänt. Jag har köpt en Mac. En minimac, eller mac mini.
But I swing both ways så att säga.

Den ska vara kopplad till min TV och vara liksom en multimediastation där jag har alla tv-serier och kan redigera en massa roliga saker.
Måndag is a good day.

För övrigt så har jag fått ett Playstation 3 med Playstation Move och ett PSP med en massa spel. Varför?
Jo, jag måste göra research innan jag ska ställa mig i min spandexdräkt på Sveriges första spelmässa Gamex och låtsasslåss. Snacka om jobbförmån.'


Inte bästa bilden men vilken grej!

Ska nog köpa mig en digitalkamera också. Men måste leva fattigt ett tag så jag inte handlar upp alla pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0