It's a new day.

Var ska man börja liksom?
Vid Alliansen? SD? 7/11?

Jobbet känns fan bra i jämförelse. Min feta lön från augusti i synnerhet.
Jag förtjänar den.

I övrigt tycker jag att alla som röstar blått är opålästa eller fruktansvärt själviska. Eller har levt för bra liv för att veta bättre, vilket borde få mig att tänka att dom är lyckliga. Ni vet, dum och glad liksom. Och det får det.
Privatisering av sjukvård, utförsäkringar, minskad kultur, SJ... ja listan kan göras lång.

Har äntligen börjat hänga lite med David igen vilket jag har saknat. Han är fan en bra vän. Bra att han är i stan!
Läste igenom min gamla blogg och fan vad jag skrev och kommenterade om världen och saker och vissa saker var fan bra skrivet.
Ska jag återgå eller ska jag vara såhär kort och bitter och trist som jag är nu?

Har börjat skriva på min första examinationsuppift och redan klämt in ord som narrativ, diegetisk och scenkonst.
Blir bra det där.

Oj nu jävlar skrek Johan. Det var tydligen ett program på tv där dom visade nåns fitta. "Vad handlar det om?" frågade jag. "Fitta" blev svaret. Den perfekta vaginan hette det tydligen. En motsägelse i sig själv skulle jag säga.


Från i måndags. Jag tog balett, jazz och gick sen på Vapiano och åt lunch och drack vin, svettig och i mjukisar.
Är man dansare så är man.


Kommentarer
Postat av: cordy

Sitter också och tittar på det. Kan inte fatta att folk kollar in sin fitta så noga att de hunnit haka upp sig på hur den ser ut.

Det kanske bara är ett bevis på att min fitta är helt okej? Att jag inte hakat upp mig på den?

Elle rhar jag helt enkelt ett liv?

Oh vilken filosofi det blev nu...

2010-09-22 @ 23:33:55
URL: http://cordykaye.blogspot.com
Postat av: nanna

Kul att du har blogg vännen, det visste jag inte...Miss u iaf!

2010-09-23 @ 00:34:04
URL: http://www.nannadahlen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0