Rött är alltid rätt.

Om man inte snackar kläder. Jag passar inte alls i rött.

Ser på utfrågningen nu och det är oppositionen som är rätt bra faktiskt. Ohly överraskar!
Men jag saknar Wetterstrand. Peter Eriksson har liksom inte samma charm, retorik, personlighet eller utstrålning.

Jag har bara en sak att säga.
"Det sjuder i vårt blod, utav styrka och av mod,
Med kraft vi sliter loss, bojorna som fångat oss,
När folk och stat är ett, då styr rättvisan vårt land,
Så alla i Sverige (?) res er nu, med knuten hand!"


Det var det rödaste jag hittade!

Sofiabolous and me hos Pormelli.
Nu måste jag koncentrera mig.
Rösta rätt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Totally agree about red! Coolt att min hemska köksvägg får stå för något så vackert som den röda fanan! :)

2010-09-15 @ 22:15:10
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: Niclas

Vilken besvikelse att upptäcka att en av ens favoritdansare står till vänster.

2010-09-15 @ 22:28:33
URL: http://nonicoclolasos.wordpress.com
Postat av: Burefjord

Så rätt!



Ty aldrig skall vi mer, kröka rygg och trampas ner!

2010-09-15 @ 23:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0